Malin Olvenmo

Är så glad

Nu har jag sätt efterlyst, inget nytt som vanligt, samma skit varje gång. Jag har varit med mitt hjärta i handen, han köpte två jätte fina klänningar åt mig, blev så glad, nu längtar jag tills jag får gå på fest. Fick en lila med en stor rosett som jag planerat att ha då min mamma fyller 50 år nu i början av december. Den svart röda skall jag ha på julafton. Det är första gången jag va tvungen att pröva när jag va i affären, ville ju inte att dem skulle va försmå till jul, men det fanns bra med plats för magen, blir nog ett par snygga leggings och mina replay pumps, som jag fick i födelsedagspresent, men som jag aldrig hunnit använda.
Känns så bra när man hittar något som man vet kommer passa =).
Nu ska jag krypa ner i sängen, är faktist helt slut i kroppen, imorn blir det återbesök hos veterinären, Niklas kommer och hämtar mig och Flizan, sen åker han tillbax till jobbet.
God natt Godnatt




Denna lila klänning tänkte jag ha på mammas 50års dag!!




Denna röda blir min julklänning, den belv så fin med magen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0