Malin Olvenmo

Bilen är såld och tårtan va god

Nu är bilen såld så himla skönt, niklas såg lättat ut. Vi har även hämtat barnstolen, den va så himla fin, men nu har vi ingen bil hahah... men bilbarnstol behövs ändå. Nu sitter jag här hemma och tittar på Efterlyst, har varit hos svärmor och träffat alla i släkten =) ätit massa tårta och kakor. Svärmor ska köra mig till Bagarmossen imorn, och det känns skönt att flizan får komma till veterinären. Hon fick följa med på kalaset, Iris försökte leka med Flizan, men hon ville inte, hon va inte riktigt sig själv.. hoppas att det går bra imorn.

När niklas kommer hem ska vi väll äta något, innan det blir sängen, man kan ju inte leva på tårta, även fast man vill det. Niklas sjusar hem farmor och farfar....sen skulle han handla på väg hem.

Nästa projekt till lillprinsen blir att beställa barnvagnen, men det känns inte så bråttom eftersom vi vet vilken vagn vi ska ha, och det tar en vecka att få den. Sen har vi nog allt som behövs för att han ska komma hem. Lite småsaker behövs ju alltid.
Nu ska jag ta ett bad och lägga mig på soffan och mysa med filt och en varm kopp choklad =)
Känns som en riktigt bra dag idag..

GODNATT!!

MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0