Malin Olvenmo

Farsta och Heron

Efter maten åkte vi till Farsta kände att jag ville komma ut, köpte julklapp till svärfar, och julklänning åt mig. Ville sedan gå på bio, så vi åkte till Heron men det gick inga filmer fören 9 lite sent tyckte jag, och den filmen jag ville se, gick bara dagtid. Fattar inte varför alla filmer ska börja nio på en vardag, sen är filmerna över 2 timmar långa.. så det blev glass i heron men jag e lika nöjd ändå, jag och niklas ska passa på att gå på bio när han e ledig sen =)... Nu är niklas hemma hos Tobbe och tankar över flickan som lekte med elden på den bärbara hårdisken, så det blir film hemma i soffan istället. Ska göra mig en kopp the och en smörgås, jag är typ hungrig hela tiden.

God Natt God Natt

// Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0