Malin Olvenmo

Fredags mys

Idag blir det Fredagsmys hos Cassi och Björn dem har bjudit oss på middag i kväll, ska bli så trevligt, vad ska man annars hitta på idag på dan, mamma har inte hört av sig angående Ikea, hon kanske har glömt att jag skulle med.
Igår va Cassi här hela dagen, så skönt med sällskap, vi pratade om allt och ingenting, vi åt mcdonalds hennes karl slutade sent och min karl orkade inte laga mat, ja jag vet jag är lat som är hemma hela dagen,med med noll matlust så har man inte någon god lust att laga mat. Äter min gröt, räcker enligt mig, men inte enligt andra och min lillprins. På kvällen igår kom foglossningen tillbaka blev krycka igen hemsk värk, blev inte bättre av att damen i kassan på Din mat skrämde upp mig, hon fick barn för 7 år sedan och foglossningen har inte försvunnit helt ännu, men den e inte lika intensiv som när hon va gravid. Tack det kändes ju bra, men hon sa att det ändå va värt det för man får som sagt det finaste i slutändan, jag försöker att tänka att det är drygt bara 2 månader kvar, har snart klarat av 7 hela månader, tycker jag nyss blev gravid.
Jag har inte fotat magen på ett bra tag då den är full av bristningar, men det kommer det lovar jag.

Idag känner jag mig bättre både fysiskt och psykiskt, kände mig inte alls bra igår, somnade i soffan, Niklas fick nästan bära in mig i sovrummet, då jag va helt slut i kroppen, ändå hade man inte gjort så mycket. Han sa att jag nästan vart omöjlig att väcka i morse när han skulle gå. Sov hur skönt som helst, men vaknat en hel del av ont i höften.
Nej nu ska jag tillaga min gröt, och sedan klä på mig, ska försöka få iordning lite här hemma, försöka ge mig på gardinerna som jag inte gjort igår. Imorn blir det adventsstök här hemma, ska bli så mysigt, vill nästan göra allt idag, men Niklas vill också hjälpa till, han tycker det är lika kul som jag.
Ska platta håret och göra mig lite fin idag också eftersom man blivit bjuden på middag, känns lite extra kul idag att gå bort, inte ofta man blir bjuden på middag.

Ha en trevlig dag!!!
//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0