Malin Olvenmo

Godmorgon, kan inte somna om

Nu sitter jag och äter frukost, jag kommer inte ihåg när jag åt frukost så här tidigt. Jag kunde i somna om när niklas gick till jobbet. Flizan är jätte ledsen då hon inte får äta, hon tycker att jag är så elak. Tycker så synd om henne. Snart ska jag klä på mig, så jag kan möta svärmor och åka till Veterinären, jag håller tummarna för att detta besök skall gå bättre. Personligen tycker jag hon har blivit piggare, men hon är inte lika pigg som hon brukar.
Får se om Cassi kommer på besök idag, skulle vara så trevlig, ska väll smsa henne när jag ska till veterinären. Ett återbesök borde inte ta så lång tid.
Ikväll ska vi på möte på akelius angående stammbyte, renovering av badrummen, fasadrenovering m.m... känner på mig att det kommer bli kaos, vi fick lappar om ombyggnaden igår i brevlådan, blir inte kul under det närmaste 2 åren, mycket som ska göras, kul tycker jag, skönt att dem satsar och renoverar, men dåligt att dem höjer hyrorna med drygt tusen kronor, kommer betala 6600 i månaden för vår tvåa, när renoveringen är klar. Förstår om många kommer att flytta.
Nej nu ska jag fortsätta äta, och fixa mig.

//MALIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0