Malin Olvenmo

Idag bli det jobb

Nu sitter jag i soffan och ser på tjejfilm, så mysigt, igår vart det ganska sent, kunde inte somna, så idag sov jag ganska länge. Har pratat med mamma ett bra tag nu på morgonen.

Igår va jag och fika med yasmine, jätte trevligt, kändes skönt att prata och träffa någon som också väntar barn, det blir mycket bebis prat =)...Jag och niklas åkte sen och storhandlade, köpte även ny belysning till ballkongen. Sen blev det film som niklas köpt en riktigt bra film den va spännande helt igenom, hade typ ont i magen under hela filmen.
Idag ska jag väll inte göra så mycket, ska jobba ikväll, Niklas ska köra mig till jobet, han vill inte att jag ska åka själv, han är så söt, men kan vara lite väl överbeskyddande nu när det bara är två månader kvar tills lillprinsen kommer. Nu ska jag återgå till filmen så jag inte missar allt för mycket av den.

//Malin

Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

hoppas det går bra på jobbet kram

2009-11-17 » 20:11:29 URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0