Malin Olvenmo

Idag blir det gammla stan och slottsmuseum =)

Igår gick det jätte bra på mvc, mina prover va jätte bra, magen växte, låg lite över kurvan, så han kommer nog tidigare... Blir en januari son =)....Efteråt gick jag i handen och tittade i affärer, köpte en liten dress med nalle puh åt lillprinsen, jätte söt. Niklas kom och hämtade mig i handen, Vi badade och läste ur vår gemensama bok =) nu är det som mest spännande, den är snart slut. Åkte sedan till stan, och gick där på kvällen och tittade på folk, Tobbe va också med.
Idag har man fått sova ut, jag har sovit riktigt bra, beror nog på att min älskling är hemma. Idag ska vi åka till stan, gå på museum och gå i gammla stan, förra helgen gjorde vi ju ingenting, så denna helg blir det betydligt mer fart på.
Nu ska jag äta min gröt och va social med min kära man, sen ska vi åka och hämta tobbe om han inte hunnit ångra sig, på en halvtimme, men det tror jag inte. Ha en bra dag i höst mörkret.

en sak till imorse när jag vaknade så kunde jag inte hitta katten, jag letade och tittade runt i mörkret, struntade i det och tänkte hon kommer fram,men när jag skulle lägga mig i sängen igen så såg jag i bilbarnstolen, att där låg min lille kisse miss, hon tror att allt vi köpt hitils åt lillprinsen är hennes =)... hon tyckte den va jätte mysig, synd bara att jag va för trött för att ta ett foto

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0