Malin Olvenmo

Jag vill sova

Nu sitter man här i soffan, har varit vaken sen halv fem, vill sova är så himla trött, men jag kan inte somna om, legat i sängen och vridit mig fram och tillbaka... Hatar sånt här, så jag klev upp, brukar hjälpa att gå upp och äta, låg i sängen och tänkte på nyponsoppa och kände hur hungern eller suget smög sig fram. Kom på att Nyponsoppa fanns det ju ingen sedan ca 1 månad tillbaka, blev så glad när jag fann nyponsoppa i skafferiet som man vispar =), nu va morgonen räddad. Jag hoppas att jag får sova en liten stund senare innan jag ska jobba, annars kommer jag aldrig att kunna konsentrera mig på jobbet.
Niklas kommer snart hem, då Flizan ska till veterinären. Han lovade att vi skulle äta lunch tillsammans idag innan han ska åka tllbaka till jobbet.
Nu ska jag fortsätta dricka min goda varma nyponsoppa och se nyhetsmorgon =)

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0