Malin Olvenmo

Måndag, skönt att man fått sova

Igår vart det ganska sent så jag kan förstå att Niklas är trött på jobbet idag, men nu har han bara 4 dagar kvar. Jag vaknade kl11 så himla skönt att få sova, det är väll bäst man passar på för om drygt 2 månader blir det nog inte så mycket sova av =)... skönt om man är utvilad tills dess. Jag har sovit så himla skönt inatt, men som dem säger efter regn kommer solsken. Nu sitter jag i soffan har precis ätit min gröt, så nu är både jag och lillprinsen nöjda, han sparkar för fullt =)... så mysigt men lite väl hårt ibland. Idag ska jag väll fortsätta med att ta det lugnt, nu när äntligen höften börjar kännas bra, vill inte att den börjar spöka igen. Skulle igentligen ha gått ut med mammas hundar, men Emma e så snäll och gör det. Ska väll försöka ta mig ut på en promenad så man kan få lite frisk luft....
Nu när man har så himla mycket kanaler på tv så är det inget kul på tv, när man inte har canal+ så tycker man att det alltid är något bra på dem kanalerna, men nu när man har dem är det bara en massa skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0