Malin Olvenmo

Mätt och belåten

Idag gjorde jag köttfärsås och pasta, tänk vad så enkel mat kan va så god. Niklas åt som om han inte sätt mat på en vecka, kul att mat uppskattas =). Nu sitter jag här och bloggar och väntar på att den värsta mättnadskänslan ska lägga sig. Flizan blir bara piggare och piggare, men hon sover ovanligt mycket fortfarande, men nu har hon börjat tigga godis utanför skafferiet, och då vet man att hon är påväg tillbaka. Niklas ska taett varmt bad, han känner sig frusen, kan bero på att han jobbat utomhus hela dan.
En till kille har ringt på bilen, han ville komma och titta på den, så vi får hoppas att det går bättre denna gång.
Vet inte vad vi ska hitta på ikväll, blir väll lugnt hemma i soffan. E inget roligt på tv så man kanske får ta och gå och hyra en film.
Imorn blir det kul svärmor fyller år så då är vi bjudna på kalas, hoppas att man får tårta det är jag sugen på. =)
Har inte kommit på nått att ge henne i present ännu, men det hinns med imorn, eller så ger jag den uppgiften åt niklas hans mamma och han jobbar i kista galleria, så han kan köpa nått på rasten.
Nej nu ska jag diska efter middagen, och göra mig en stor kopp the och äta mina goda bondkakor jag köpt mums mums finns också om jag blir sugen.
//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0