Malin Olvenmo

Middag

Nu har vi ätit middag, tittar på unga mödrar, jag tycker inte att vissa är så unga.oki om dem varit 16 eller 17 men 20 är väll inte så värst ungt?? inte i mina ögon iallafall.
Jag lagade lappskojs till middag ifag det va riktigt gott, förutom att jag råkade krydda lite väl mycket med vitpepparn =)... sånt som händer.
Idag va Cassi här på besök, så kul att träffa henne, vi har alltid något att prata om, allt va bra med henne, kändes så skönt att få sällskap idag. Tiden går så fort när man har nån att umgås med.

Va även hos veterinären och det gick bra, hon va på bättringsvägen, men ska tillbaka om en vecka.. hur dyrt får det va hos veterinären, va inne i 10 minuter, dem tittade på hennes ögon och frågade en massa frågor 620kr... helt sjukt.
Nu har flizan sovit nästan hela dan, hon va så rädd när hon kom in, trodde att veterinären skulle vara dum mot henne, men idag va dem snälla =).
Nu ska jag ta ett bad med min älskling, sen ska vi på mötet om renoveringen, hoppas bara att jag klarar att sitta där, eftersom jag har så svåra sammandragningar, och mår så illa, och är yrslig, får som blodtrycksfall väldigt ofta, beror nog på att lillprinsen ligger mot stora kroppspulsådern, sen så börjar det bli tungt i bröstet, nu när han börjar bli större, den lilla tjockisbebisen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0