Malin Olvenmo

Mys mys hela dagen e mys

Igår åkte jag till handen sjukhus för att ta prover som min barnmorska sagt att jag skulle göra, hon sa ingen tid utan bara att jag skulle ta proverna på labb innan jag skulle komma till henne nästa gång, eller det var läkaren som odinerat prover. Kom till labb vid 12. fick komma in och komma ut lika snabbt, man skulle tydligen ta proverna innan 10 på morgen va fastande och inte ätit järntabletter på 24 timmar, ingen som upplyst mig om det, så det va bara att åka hem igen =(... va så himla irriterad, sköterskan sa att det inte va första gången mvc gjort så.. så jag ska väll åka dit igen på torsdag. Såg flera bra filmer igår kväll, och hälsade även på hemma hos Johan i solna igår, dem bor riktigt fint där ute, fast jag personligen trivs bra här. Men det va kul att träffa honom, och se hur dem hade det. Idag har man inte gjort så himla mycket, suttit framför datorn och jäst hahaha...Tagit en promenad det e hur kallt som helst ute. Nu har min kära sambo lagat god mat till oss, som vi ska äta framför tv eller film. Sen händer inte så mycket mer för ikväll.
Puss och kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0