Malin Olvenmo

Nu är hon äntligen hemma =)

Sessan min är hemma igen. Hon har fått ögondroppar och penecillin, ska tillbaka till doktorn om ca 3 dagar. Nu sover hon så söt på sin favoritplats efter att hon tvättat sig ordentligt. Hon blev så glad när hon kom hem, vi har köpt godis och tonfisk åt henne. Veterinären hade tagit massa prover på henne, och dem sa att ögat kommer att ta långtid att läka och det kommer bli många återbesök. HUvudsaken att hon blir frisk. Hon verkar piggare idag än vad hon va igår iallafall och det är possitivt. Räkningen slutade på 9000kr men försäkringsbolaget tog 6000kr av dem så vi behövde betala 3000.. tur att hon va försäkrad.

Nu har vi ätit middag, det blev snitzel med potatiskroketter och beasås och kokta grönsaker... jag åt inte så mycket då jag tappat matlusten igen, får väll bli gröt ikväll =)... jag har badat och satt på mig myspyjamas. Niklas diskar efter middagen och ska väll också lägga sig i ett bad. Sen blir det tv i sängen, vi båda är ganska trötta då vi sovit dåligt pga oro för vår lilla kissemiss, nu känns det så skönt att ha henne hemma hos oss igen.
Blir mycket hemma med henne nu eftersom hon ska ha så mycket olika ögondroppar olika tider på dygnet och penecillin 2 gånger dagligen... Vi får väll se hur mycket hon kämpar emot när vi ska ge ögondroppar. Penecillinen blir inte så svår.
Ah det va lite uppdatering om vad som hänt under dagen... nu ska jag va social med min älskade =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0