Malin Olvenmo

Nu blir det MVC

Nu ska jag åka till mvc jag hoppas att mina prover jag tog i förra veckan är bra. Just nu känner jag mig så yr, känns som om jag skulle kunna svimma, har jätte jobbiga sammandragningar idag, får se ad barnmorskan säger.
Idag har jag iallafall fått sova till 10 så himla skönt.
På ett sätt är det ganska bra att jag mår som jag gör idag, så nu kanske barnmorskan ser på mitt tryck att jag mår urselt. Ibland undrar jag hur jag ska orka den sista tiden. Men det är skönt att Niklas är så stöttande och att han står på sig, så bra som han gör. Hade inte klarat detta utan honom.
Jag uppdaterar senare när jag kommer hem.............

Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

lycka till krams

2009-11-13 » 19:45:15 URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0