Malin Olvenmo

Nu har det redan gått en vecka till =)

Om tiden fortsätter att gå såhär fort, kommer jagha en bebis snart =)
Jag somnade om efter att jag ätit, vaknade inte fören halv 12 heheh.. så skönt, men nu kanske dagarna går lite fortare, jag har fått en hel del gjort ändå, sen jag klev upp, jag har klätt på mig, tvättat en maskin, gett medeciner till Flizan, pratat med comhem (fixat canal+ kanalerna) vi brukar ha tv1000 på hösten och vintern, då man ser mer på tv, men nu blev det canal+ för vi ville prova sf kanalen =).. Strax ska jag ge mig ner mot centrum ska möta Yasmine där vi ska ta en fika på pause. Då får jag lite sällskap, och någon att prata med.

Jag ska försöka ta bilder på magen också, men känns inte lika kul nu när den har bristningar, nu växer den så den knackar, kan bero på att lillprinsen börjar bli stor.

Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

det var en skojig fika idag och massa bebis snack hihi kram

2009-11-16 » 20:03:54 URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0