Malin Olvenmo

pratat med gammal vän

Idag vaknade jag vid 11 gud så sent man vaknade, men det va lika skönt att sova ut, sover ju som sagt jätte dåligt på nätterna.
Gick upp och gjorde mig en tallrik gröt, hur arg blir man inte när man tappar ut en dl havregryn på köksgolvet.. det va bara att städa =(.. Andreana ringde blev så glad, kul att se hur det va med henne, hennes son va snart redan 4 månader, tyckte det va igår jag träffade henne, när han va alldeles ny =).. det va så kul att prata med henne, kul att allt gått så bra för henne. Nu längtar jag ännu mer efter att min son kommer.
Nu sitter jag framför tven och tittar på förlossningskliniken kan inte sluta följa det programmet...man gråter ju om vartannat, längtar tills det är min tur.
Nu har jag även ringt Bagarmossen för att boka en ny tid, dem ville ju att Flizan skulle komma tillbaka inom 3 dagar, men vi kan inte komma fören efter fem, och en sån tid hade dem inte lediga, så vi e tvugna att komma imorn kl 10.. får se hur vi löser det... sköterskan i telefonen blev typ sur, för att jag sa att vi inte kunde komma fören på kvällen, hon tyckte inte att jag prioriterade min katts liv.... gör allt för min katt. Men hon är mycket piggare idag, hon e lite sur över att hon behöver ta ögondroppar och penecillin.. men hon leker idag, stuttsar mellan golv och tak idag, äntligen börjar allt vända. Hon har sovit i sängen hos hennes husse hela natten, och det är possitivt, Niklas blev så glad när han vaknade imorse och såg att hans prinsessa låg kvar hos honom.
Nej nu ska jag äta lite köttfärssås och pasta till lunch... snart kommer niklas hem då ska vi på kalas, det kommer även en kille från stan idag och tittar på vår bil... jag hoppas att han köper den =)... alla måste hålla tummarna för oss, men denna kille lät väldigt intresserad, han hade ingen bil just nu, så han skulle t tåget ut hit, så han känns som en möjlig köpare.
Idag har bilbarnstolen kommit som vi beställt, så vi ska åka och hämta den när niklas kommer, han har väntat och väntat, så idag äntligen kom den. Hoppas den är lika fin som på bilden..
Nej nu måste jag äta innan jag hungrar ihjäl.. jag uppdaterar senare ikväll om jag orkar. ska försöka fota billbarnstolen också..

MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0