Malin Olvenmo

Redan ny vecka (v28)

Bebisen är redan inne i v28 gud vad tiden går fort, tyckte ja la ut bilderna på magen från v27 alldeles nyss =)
men det är skönt att tiden går fort och inte kryper fram. Nu sitter jag här och äter min gröt, min nya cravings, men nyttigt är det, älskar gröt vet inte vad det e men det e så himla gotthahahah niklas tycker inte alls det är lika upphetsande, när jag sitter på nätterna och äter havregrynsgröt =).. men ny växer jag iallafall jag vägde mig igår hos veterinären har gått upp ett halvt kilo på bara några dagar så nu väger man 76... började på 69 så 7 kilo bebis det är inte dåligt.. om det ändå bara kunde vara bebisen som vägde. men vem vill föda en 7 kilos?? Inte jag. Är glad att man växer och går upp i vikt nu som man ska, men har fått bristningar på magen som kliar så jag håller på att dö, kan inte sova för att dem kliar så fruktansvärt, men när man river dem så svider det istället. Eh jag ska inte klaga inte långt kvar nu. Nej nu ska jag duscha och fixa lite för flizan innan hon kommer hem.
Hoppas att alla får en bra dag. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0