Malin Olvenmo

så himla trött!!

Kan knappt hålla mig vaken, vad är det som är fel.....Har iallafall vart på Handens sjukhus imorse och tog alla prover, känns skönt att ha det gjort. Kom hem och åt en ordentlig frukost, och somnade, så himla trött, vet inte om jag håller på att bli sjuk eller nått.. Men jag har iallafall tvättat en massa kläder, så någon nytta har jag iallafall gjort. Niklas ska göra pannkakor idag, så himla gott, är jätte hungrig. Hans pannkakor e dem bästa =)
Vad skulle jag göra utan honom. Han är det bästa som hänt mig. Längtar tills vår lillprins kommer.
Nej nu ska jga ta ett bad och hoppas att jag vaknar till liv, ska åka och jobba sen, niklas ska skjusa mig... Får se om det går bättre på jobbet ikväll än vad det gjorde igår. Jobbigt att sitta på en kontorsstol, så jag får höja bordet så jag kan stå, känns bättre för ryggen.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0