Malin Olvenmo

SÖNDAG

Igår va jag riktigt trött hela dagen. Mamma kom på middag, det va riktigt mysigt, Tobbe kom också och gjorde oss sällskap. Vi spelade sällskapsspel och hade riktigt mysigt. Mamma åkte hem vid 9. Vi satte oss och tittade på film, Tobbe hade fixat fler filmer åt oss =)... Vi såg The proposal, den va riktigt mysig och rolig. Gick och la mig när filmen va slut, jag va helt slut ikroppen känns nästan som jag håller på att bli sjuk, lillprinsen sparkade så mycket att jag inte kunde somna på ca 2 timmar låg och läste min nya bok.
Imorse vaknade jag vid 6 kunde inte somna om hade så himla ont i magen och ryggen, niklas vaknade och höll mig sällskap, somnade tillslut om, och vi vaknade vid 12 igen. Helt sjukt har inte sovit så länge på jätte länge. Vi gick upp och åt frukost framför tv och tittade på film, vi såg the love guru, en väldigt speciell film, men rolig, följde sedan med Mattias till Nacka vi skulle kolla på det övergivna pappersbruket som låg där, fanns inte så mycket att se till en början men det va sjukt stort, vi får åka dit igen nån annan dag. Kom hem och la mig i ett varmt bad och fortsatte att läsa min bok. Nu blir det film i soffan.
Niklas har lagt ut sin bil på blocket idag så vi hoppas att den blir såld.
Mattias står på annonsen så det är han som ska sälja den. han är duktig på att prata och sälja bil.
Det va allt för mig.

PUSS OCH KRAM MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0