Malin Olvenmo

Söndagar så himla långtråkiga

Så vad har man gjort idag, inte nått, tittat på tv, så jävla tråkigt, kan denna j***a tven utantill. Tvättat e väll det ända vi gjort, börjar tröttna på magen nu, hatar att leta käder varje dag, va yr, hugrig orkeslös och trött, inte blir det bättre heller, det vet jag.. Ibland funderar man på om man verkligen kommer att klara av allt som har med ett barn att göra, är man tillräkligt redo, men hur vet man det, finns ingen manual, för när man ska skaffa barn. Längtar tills julen är här, älskar allt mys med julen, julbelysningen, granen. Alla är så mysiga och snälla mot varandra då.
Nu sitter man här i soffan, funderar på att lägga mig i ett bad, och göra peeling, och rå om sig själv, kanske mår bättre då... tror bara att man har gått och blivit höstdeprimerad, och graviddeprimerad....
Igår va Cassi och Björn här, vi såg på film och tog det jätte lugnt, så skönt. Kul att dem e lika tråkiga som oss hehhe (i andras ögon) Vi fick en jätte fin present av dem, de är så söta, köpt en skylt (väggdekor) som det står prins på som vi kan sätta upp ovanför spjälsängen. Blev så glad. cassi e så söt. Jag är så fruktansvärt glad att jag har henne, hon förstår mig alltid, jag behöver aldrig förklara eller berätta, hon förstår ändå. Känns så skönt att man har henne. Hon är en sånn rikktig vän som alla säger. Älskar henne mest.
Nej nu måste jag försöka sluta deppa, och ta mig upp ur detta hål.

Natti natti

//Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, va fint du skrivit om mig, blir ju helt rörd=) Och jag känner likadant om dig, du o jag för alltid!!!

2009-11-15 » 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0