Malin Olvenmo

sovit dåligt, men trygg att Flizan är hemma

Inatt har jag sovit jätte dåligt, vänt mig flera gånger, blir väll så desto större magen blir. Kan inte hitta ett bekvämt sätt att ligga på. Flizan va glad att få vara hemma. Hon ville inte sova i sängen utan hon ville vara ifred.
Vid 1 tiden vaknade jag av att hon hoppade på mig, det är första gången jag blivit glad av att hon är aktiv nattetid, hon gick direkt och la sig på husses mage, han blev så glad att hans sessa kommit tillbaka =)... När niklas åkte till jobbet imorse så kunde jag inte somna om låg och vred mig i sängen i ca 3 timmar, sen vaknade jag vid 11 utvilad och hungrig. Blev gröt som vanligt... bästa målet på dagen =).. sen har jag bara suttit och slappat framför tv.. nu ska jag äta lite mellanmål, risifrutti och en frukt och ett glas juice. Flizan ligger här bredvid och sover tryggt i fotöljen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0