Malin Olvenmo

vad har hänt sen sist

jo inte så mycket, i helgen flyttade mamma, så det blev lite sömn i helgen, lillen i magen börjar röra sig mer och mer, ibland önskar man bara att allt vore över. Sover jätte dåligt på nätterna. Haft jätte mycket sammandragningar och förvärkar, kan bero på att jag inte vilat så mycket. Va på ribbypizzan i fredags, ganska kul att komma ut bland folk. Sen har jag hjälpt mamma att måla om och få ordning hemma hos sig.
Niklas köpte sig en ny bil igår, en 850 glt ingen kombi denna gång, duger åt oss, så nu har vi en egen bil igen =).. inte en skönhet men den går, men med lite kärlek så kommer den bli fin den med. Nu sitter jag i soffan är helt slut, har storstädat här hemma, och storstädat den nya bilen, känns som om mina ben ska ramla av, hatar foglossning, tror att det är dags att sakta ner på tempot ett tag.. imorn ska vi på förälldrautbildning på sös, ska bli spännande och intressant. Nu ska jag äta mina rostmackor med kräftost och dricka blåbärssoppa, sen blir det sängen, imorn ska jag slappa hela dagen.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0