Malin Olvenmo

Varför ska försäkringskassan, krångla

Har fått mina papper från försäkringskassan idag, as krångligt, inget stämmer in på mig. fattar ingenting, varför gör dem det inte bara enkelt, dem kan väll kolla min inkomst på skatteverket... jag som har två anställningar, har varken del eller heltid. Blir helt förvirrad. Måste även till arbetsförmedlingen och skriva in mig =(...Känns som jag skiter i förälldrapenning snart. Har prövat att ansöka om mamma penning från och med December nu. Får se hur det går.
Annars idag har jag inte gjort så mycket, hjälpa mamma med att förbereda inför flytten. Jag har även satt upp ballkongbelysning. Så det blev jätte fint.
Nu ska jag bara vänta på min söta karl, så han kan skruva ner lampor hos min mamma, och så vi kan äta middag....vet inte vad vi ska hitta på ikväll, jag vill iallafall se efterlyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0