Malin Olvenmo

varm choklad och badskum

Nu har jag kommit hem efter jobbet, det gick hur bra som helst idag =)... fick en biobiljett som belöning hahah... Har tagit mig ett varmt bad med badskum och badsalt med doft av lavendel, så nu känner jag mig så avslappnad, niklas han fick också bada med mig, idag va jag snäll hahah... Nu sitter jag i soffan, lillprinsen sparkar som en galning niklas har gjort varm choklad åt mig, han e så himla gullig. Nu ska vi se på tv ett tag men det är väll inget på den som vanligt. Sen blir det sängen längtar tills man får gå och lägga sig, eller får och får, men idag är sömn det bästa. Vi har även fotat magen idag, vi har varit duktiga nu varje vecka på att fota det är kul att se hur den växer. Har sätt idag att jag fått små bristningar under naveln =( och dem kliar så jag blir galen, men det är sånna ärr och märken man får räkna med, det är så värt det =)...
Hoppas alla haft en lika bra dag som jag God natt godnatt



Magen v27 (26+4)

 





 

Natti natti alla glada!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0