Malin Olvenmo

Äntligen fredag

vaknade kl 5 imorse va vrål hungrig, niklas va snäll och gick upp och gjorde att glas oboy åt mig, det va jätte gott, somnade sedan om efter en stunds pratande i sängen, vaknade sedan vid 10 kändes som söndag, men det va nog bara för att Niklas är hemma och är sjuk,  vi åkte och åt frukost på fiket i Haninge, jätte mysigt.
Niklas köpte en hårtrimmer så han kunde få känns sig fin i håret imorn, på emmas födelsedagsfest. Vi åkte till crt som va planen från början vi köpte en klösmöbel åt flizan hon blev jätte glad. Kul att vi lyckades för första gången med att köpa något som hon gillar. Nu sitter vi och myser framför tv:en och myser, känns skönt att bara slappa. Sitter här och tänker på vad jag ska ha på mig imorn, försökte hitta något när jag va uppe i Handen, men fanns inget som passade, men det får jag väll börja vänja mig vid nu, värre blir det väll =).... Sitter även här och försöker planera något att bjuda på imorn när Cassi och Björn kommer.
Ikväll kommer även svärfar och ska göra oss sällskap då Mia har tjejmiddag, så han får inte vara hemma. Jag ska nog lägga mig och vila nu en stund, då lillprinsen är så himla livlig.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0