Malin Olvenmo

Äntligen

Äntligen, när jag sitter och gör det tråkigaste som finns på månaden betalar räkningar =(
Så ramlar det ner ett packet i brevlådan, och jag kunde inte förstå vad det va, jo mitt Bola gravidsmycke som min älskling beställt med en fin silverkedja, så himla fin.. mycket finare i verkligheten... Nu e min dag ännu bättre än vad den va tidigare. Älskar överaskningar =) trodde att det skulle ta lång tid att få den, då den inte fanns på lager m.m
Ska aldrig ta av mig mitt smycke =)

 Se så fin med små bebis fötter på =)

Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

awww va fint de va med små fossingar på.

Jag fick ett smycke av min man för några dagar sen men det var ett halsband med vårt tecken som vi har i våra ringar sen ett par år tebax hehe.

Ja fika vore mysigt, vi kan ju alltid gå på paus uppe i centrum om vi inte orkar åka iväg hehe. kram

2009-10-26 » 13:58:35 URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

stackare ah oki jag hade lågt blodtryck förut men alla mina värden inklusive järn är perfekt o svårt för mig med en magsjukdom att få behålla så mkt så barnmorskan är chockad att jag har så bra värden o är så långt gången.

man brukar behöva extra järn från v20.

men nu är mina revben sönder sparkade hehe men har bara 1månad kvar...

vad ska du göra ikväll då? kraaam

2009-10-26 » 14:10:23 URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

oki hehe ja man får tänka så...

jag va yr i mitten av graviditeten och i början så e skönt att det är över, men går i olika faser hela tiden.

oki tvätta bilen låter inte så skoj hehe,

jag vet inte ligger hemma o tråkar bara och är sugen ¨på något gott hehe kraaam

2009-10-26 » 14:25:16 URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Marie

Malin, kom igen nu .. du brukar inte vara så "gulligull" ;) nu får du sluta upp, haha. Bara massa gullgulligull i din blogg. Gäsp :D

2009-10-26 » 17:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0