Malin Olvenmo

Fikat nu blir det kvällsmys med godis och film

idag kom Corina på besök och fikade, hon va barnfri då Mats va hemma och va sjuk, så då passade hon på att komma till mig... jag har tvättat idag så nu är allt rent så himla skönt.
Jag är beroende av Farm ville på facebook varför började jag med den skiten, jag ska inte snacka om beroende, för min syster Emma är inne hela tiden, det ända hon talar om är hennes farm hahaha inte lätt det där, niklas har köpt nya wallander filmen, prästen heter den, så ikväll blir det filmmys =)... han har köpt en massa godis, bara sånt som jag gillar, han är världens bästa fästman och sambo, älskar honom över allt... nu blir det mys

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va roligt att du har en blogg =) Ska vara din mest trogna läsare!!



/Din vän C

2009-10-14 » 22:06:38
Postat av: Anonym

Kom ju på att du har flera vänner på C...haha, det här är alltså din bästa och snyggaste vän Caaaass.

2009-10-14 » 22:08:56
Postat av: Malin

hahaha vad kul du e snyggast och min bästa vän hahha puss

2009-10-15 » 11:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0