Malin Olvenmo

Fin igen

Nu har jag kommit hem har varit os storasyster och fixat naglarna hela dan, så nu e dem jätte fina. Igår fixade vi bilen så den kan läggas ut på annons, så vi kan få den såld.
Va även och åt middag på en mysig resturang i nynäs, riktigt mysigt.
Nu åkte Niklas och hyde film och köpte godis, blir myskväll framför tv, så skönt, vi har precis badat.
Har haft svårt att sova i natt, då lillprinsen har sparkat och levt rövare, det har han även gjort hela denna dag, vaknade av att jag höll på att kissa på mig, då han tog sats och sparkade på urinblåsan hemskt, men sånt man får leva med, det blir bara värre sparkar för varje vecka och dag som går.
Har funderat ganska mycket på varför så många gravida kvinnor förfaller varför dem blir så fula, varför kan man inte fixa sig när man e gravid. Varför klä sig som en säck potatis, varför inte passa på att ta hand om sig, som att gå till frisören fixa naglarna, sminka sig m.m.
Inte så konstigt att killarna tröttnar på sina gravida fula tjejer, skulle inte heller vilja umgås med någon som blir som en ful ankunge. Niklas säger varje dag att du är som vanligt, du klär dig inte bara i mjukisbyxor, utan du e vacker fortfarande, förutom att magen är rund. Jag vill känna mig fin, är stolt över min mage, och vill visa den.
Jag vill vara en snygg mamma, inte någon som sitter i mjukisbyxor och urtvättad t-shirt i sandlådan. Niklas vill ju att jag ska vara samma malin efter att jag fått barn... jag fattar mig inte på vissa mammor, som sitter och klagar på deras karlar, men dem har inte tänkt själva på att göra nått åt dem själva.
Nej nu ska jag sluta klaga och titta på film med min älskling, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0