Malin Olvenmo

Hallen är så fin

Ja nu e min hall så fin, ut med det gammla och in med det nya, känns så skönt när allt är uppsatt =)... nu sitter vi och jäser i soffan, flizan ligger och myser på älsklingen, Tobbe kom förbi och kollade på tv med oss. Han skrämde slag på Niklas när han stod och tittade in i vardagsrumsfönstret hahaha....Imorn blir det Haninge centrum med Emma om jag orkar, hon ville ha sällskap, vi ska eventuellt till skärholmen och titta lite imorn efetr att Niklas slutat jobba.Får se... här hemma är det så fint nu, känns så skönt att slippa göra något imorn, det e bara att gå hemifrån och veta att det är så fint, och att det är lika fint när man kommer tillbaka, nu låter det precis som om jag brukar ha jätte stökigt och det har jag inte, därimot är jag pedant, hatar när det fastnar skit un der fötterna när man är barfota, eller när det ligger saker på fel plats... jag ska fota min hall så fort min kamera har laddat så det blir nog av imorn, ska även ta nya bilder på magen imorn, eftersom det är en ny vecka, och snart ännu en ny, hjälp hinner inte med...nej nu ska jag krypa i säng, hoppas att min halsbränna släpper snart haft det i två dagar nu as jobbigt, har inte lust att göra något, då det ligger och lurar hela tiden, knarkar typ Rennie men det kommer tillbaka hela tiden, har inte haft problem tidigare, men det e väll sånt här man får leva med ett tag till, bebben börjar som sagt bli större =)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0