Malin Olvenmo

Halv dag (allhelgona helgen)

Idag känns som en jätte bra dag, Niklas slutar vid 12 han har halv dag  =)....känns så skönt att slippa sitta hemma en hel dag själv, det är så städat och fint här hemma, jag städade igår. Va även på jobbet i går kväll det gick bättre än i förigår.
Spekulanten på bilen kommer tyvär inte efter att ha ändrat dag efter dag, blir så irriterad på sånna människor, så nu hamnar den på blocket.
Nu ska jag klä på mig och fixa lite innan hjärtat kommer hem, känns inte så kul för honom att komma hem till någon som sitter i morgonrock =P ska även försöka komma på något åt oss att äta till lunch. Hatar att komma på något att äta.
I helgen är det allahelgona helgen sånt som jag tyckte va riktigt spännande förr, trodde då att alla spöken va ute, men nu när man har lillprinsen så blir det inte krogen, som man gjorde förr, utan det blir mys hemma i soffan, med älsklingen och mamma som kommer på besök imorn =)... Ikväll blir det Idol.
Såg på vädret att det skulle bli riktigt kallt i helgen så det blir väll kalla höstpromenader, måste försöka att röra mig mer, även fast dem rekommenderar sängläge för min foglossning, men hatar att ligga hela tiden känns som jag lika gärna kan läggas in på sjukhus, känner mig som 90 år. Hej jag är 23 år gravid och lika smidig som ett kylskåp ska det va så, men snart är det över, då får jag det finnaste som finns, min och niklas skapelse. så alt är värt varenda smärta. Man är somsagt inte gravid hela livet. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0