Malin Olvenmo

handlat med svärmor, och gosat med lilla tindra

vaknade av att svärmor ringde vi skulle åka till procurator i Jordbro, där dem säljer arbetskläder åt företag, fick en jätte fin jacka, och niklas nya jackor och arbetsbyxor. känt mig lite yr hela förmiddagen, men det fanns ingenstans att sitta i den affären, varför kan man inte ställa upp stolar i en butik, jag satte mig bland oöppna kartonger, medans svärmor handlade för fullt, hon är så himla söt.
Gick direkt till Corina när vi handlat, då hon ringde och frågade om jag ville följa med henne och lilla Tindra till Bvc hon skulle på ett års kontroll, världens sötaste unge. Bjöd sedan Corina på lunch i centrum då jag tycker det är lättare att äta tillsammans med någon. sen vart det fika och mys med tindra hemma hos Corina, sen äta middag med älsklingen och svärmor, har även passat på att köpa en träningsoverall åt lillprinsen, jätte mysig... Nu ska jag lägga mig i ett spa bad med min älskling, och sen få min daglig massage framför tven =)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0