Malin Olvenmo

Hemma igen... vill tillbaka

Nu va man hemma, från landet, kom hem och badade och åkte och åt en god middag och var på bio, vi såg bröllopsfotografen, den va sevärd så himla kul. Vi åkte på bio med Mattias och Emma och Tobbe och hans blind date, en så himla söt tjej, får se vart det leder =).... Jätte kul att gå på bio med det gammla gänget igen hahah... men jag kom på att bio inte va nått för mig nu när man är gravid, har så himla ont i rumpan, trodde jag skulle behöva gå ut ur biosalongen, kunde inte sitta still... får nog bli hyrfilm hemma i soffan i fortsättningen. Men det va mysigt iallafall.

Nu när man sitter hemma i soffan efter en lång helg på landet så vill man bara tillbaka, så mysigt ingenting att tänka på bara mysa framför brasan, varför ska helgerna va så korta??
Nu ska jag krypa till sängs med min älskling, vi ska upp hyfsat tidigt imorn då vi ska till mvc och få svininfluensavaccin, sen ska jag till labb och ta en massa prover som läkaren odinerat =(.. det går nog bra man ska tänka possitivt, niklas är gullig och följer med så jag slipper stressa och må dåligt själv =) han är världens bästa.
Får se om jag hinner göra naglar på Emma imorn, hon va riktigt sugen, fr se vad klockan hinner bli innan jag är klar, ska ju även hämta Ida imorn.

Nu har det gått ytterligare en vecka på min lillprins liv i magen, tiden går så himla fort... undra vad som händer denna vecka, får ta och läsa och se vad som är nytt, han växer iallafall och lever rövare i magen, naveln börjar puta lite och det är väll ett friskhetstecken att han växer...nej nu ska jag nanna kudden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0