Malin Olvenmo

hemma igen

Nu är jag hemma igen, vi har haft en jätte bra helg verkligen jag har inget att klaga på, om det skulle vara nått så skulle det väll vara kylan, och att jag borde vilat mer. Nu sitter jag i soffan har så sjukt ont i ryggen, strålar ner i benen, hemskt om jag får säga mitt.
Ida verkar vara nöjd efter helgen, vi va och shopade lite igår, niklas och tobbe verkar nog mest nöjda, då dem köpte ett luftgevär, så det e väll de dem har hållt på med i helgen.
Nu har vi varit på visning med mamma här i Västerhaninge, det va en jätte fin trea, nått jag skulle kunna tänka mig själv faktist, om jag skulle köpt en lägenhet. Mamma såg ganska nöjd ut hon också, det sköna va också att bara vi va där på visning, och det va bara possitivt för oss =)..... så nu hoppas jag att mamma slår till, så vi kommer närmare varandra.
Ikväll blir det myskväll med älsklingen, jag ska äta fiskgratäng, med potatismos, längtar tills maten är klar. SEn blir det hyrfilm och mys i soffan =)... Älskar min älskling mest av allt han vet verkligen hur man gör för att göra mig glad.....Mått lite dåligt nu på eftermiddagen känt mig yr och svimmfärdig, det va länge sen, men det har varit väldigt mycket i helgen utan vila.
Fick medelande av cassi i fredags hon blev jätte glad över blommorna vi skickade, känns kul att man lyckades med något hihih.. Älskar att överaska folk.
Pappa ringde även idag han hade krockat sin bil, så det va bara skrot kvar, han va ute efter en provisorisk bil i 3 veckor, men det kunde vi tyvär inte hjälpa till med, skönt att han inte blev skadad, det hade gått bra bara bilarna som tagit stryk och damen som han krockat med va chockad och det är förståligt.

Idag går jag in i en ny vecka i graviditeten, nu v 23+0 (v24) äntligen herregud vad tiden går fort, Han sparkar förfullt, nu kan det ibland bli väldigt jobbigt, nu misstänker jag även att jag lyckats gå upp i vikt, får vänta tills på torsdag, då jag ska till mvc... Jag har ingen våg själv då jag blir beroende av att väga mig då, så det känns ganska onödigt, min älskling skulle nog också väga sig för mycket om vi ägde en våg... Jag har ätit riktigt bra i helgen om jag får säga det själv, har försökt att äta frukost lunch och middag och även druckit nyponsoppa till mellanmål, försökt med allt. mer kan man inte göra.
Nej nu ska jag fortsätta med vilandet, och äta lite middag...hoppas andra här haft en riktigt skön helg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0