Malin Olvenmo

hösten är här

Kändes så skönt när jag vaknade, slog upp ögonen vid halv 10, Niklas sov fortfarande, va lite småkallt i sovrummet, då Akelius inte har satt på värmen riktigt ännu. Dem e snåla in i det sista. Ringde Emma men hon va på väg till jobbet, frågade vad hon fått igår av pappa och det va en sängstomme från Ikea sen en tavla. Hon va jätte glad. Jag och niklas gick upp och åt frukost, får se vad vi ska hitta på härnäst, ska eventuellt titta på nytt golv till hallen, malin vill ha nytt, det gammla är så himla fult och gammalt, tänkte lägga på nått billigt klickgolv, allt annat kommer se snyggare ut.
Idag verkar det inte blåsa så mycket känns ju skönt, solen skiner men man ser att det är jacka som gäller idag om man ska gå ut.
Nu är lillprinsen äntligen 22+1 vecka eller man säger att man är i v23 känns så skönt att allt går så bra. Han sparkar mest hela tiden nu. Längtar tills han kommer.... jag och niklas brukar sitta och fundera på hur han blir som person, om han blir lugn m.m men vi får vänta och se.
Nej nu ska jag klä på mig så det händer nått.... ses senare
håller tummarna för nytt golv idag hahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0