Malin Olvenmo

Jobbat nu blir det sova

Nu har man kommit hem från jobbet, gick inte så bra för mig ikväll, men det va kul ändå, Niklas körde mig dit och han hämtade mig efter jobbet. Va hungrig som en varg när jag kom även fast jag ätit på jobbet, men det är helt sjukt vad hungrig jag är hela tiden. Men det är väll bara ett friskhets tecken. Nu har jag badat och ätit, sitter i soffan framför tven och myser, vet igentligen inte vad vi tittar på, tycker bara att det e skönt att sitta och ta det lugnt.
Jag hämtade min nya mysdress idag, så himla fin, vart jätte nöjd, perfekt för magen att växa i, ska försöka hitta nån bild och lägga upp på den. Snart ska man väll gå och lägga sig, så man inte blir så trött imorn. Jag håller tummarna för min älskling imorn, jag hoppas att han får bilen såld.... jag kommer inte kunna konsentrera mig på jobbet, medans han försöker sälja bilen. Den va så fin idag när han kom och hämtade mig, nystädad och ren och fin, kändes nästan som en ny bil =).
Nej nu ska jag fortsätta att titta på tv...Godnatt Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0