Malin Olvenmo

kväll redan

Vart tog tiden vägen, jag hinner inte med, kankse för att jag legat i sängen hela dagen, men nu är jag påklädd, nybadad, och har ätit middag. Nu sitter vi hos svärförälldrarna och fikar, Niklas håller på att fixa med sin stol till bilen, ser inte så bra ut att sälja en spruken stol =).. men det blir jätte bra, ska välol inte säga att han lagar den, utan det är hans pappa och mamma som gör det största jobbet =).
Jag och Niklas köpte med oss bullar och kakor, jätte gott. Iris och tilda är bra sugna dem med men hundar får inte äta choklad, (jag vill inte bli hund i mitt nästa liv) stackarna. Nej nu ska jag fortsätta gosa med Iris, världens gosigaste hund och tjuvaktikaste, hon tycker att det är värt ett nyp i pälsen, bara man hinner ta bullen, middagen ja allt som ligger på bordet. Jag har aldrig varit med om en hund som tar lika mycket som hon, när det gäller goda saker då har hon ingen hörsel, men hon är på sitt sätt bäst ändå, Tilda hon kan ta hon med, men gör det mer i smyg, hon kan konsten att dregla hon, värre än en ett barn som börjar få tänder. Men hon e så mysig. Jag skulle också Tigga om jag fick äta hundmat =).. Nu ska jag fortsätta gosandet och fikandet... Godnatt godnatt alla glada

Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

ja absolut de funkar...

imorrn måste jag åka o handla mat på dagen funderar på coop. mannen kommer till sthlm imorrn så måste ladda med massa mat hihi . ja jag hoppas också jag får sova.

Hoppas du också får de kraaam

2009-10-27 » 20:20:35 URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0