Malin Olvenmo

kvällen är här.........

ligger i soffan med älsklingen här brevid, pappa och Carin va förbi och hälsade på, tittade in och såg hur vi hade det, tittade till magen =).... Dem hade varit hos Emma innan och grattat henne. Är lite nyfiken på vad hon fått i present.
Idag har vi inte gjort så himla mycket, jag har försökt att ta det lite lugnt, då jag haft en del sammandragningar, det började redan idag, beryder nog att det är dags att dra ner på tempot.
Vi va i Handen en snabbis på dan, köpte lite nya underkläder till mig, och sen ett sällskapsspel som jag länge velat ha, det rekomenderar jag verkligen, det är världens bästa party spel, alla som spelat det blir helt sålda, man skrattar och har kul som man ska ha med spel enligt min mening, spelet heter "Med andra ord"....Köpte även sladd till datorn så vi kan koppla den till tv:en det blev riktigt bra. Blev en snabb lunch på mcdonalds, milkshake tror jag har blivit min nya craving, så himla gott. =)
Stora syster och hennes Karl kom förbi på en fika, när dem skulle hämta sin bil som dem lämnat kvar hos oss igår, trevligt på en söndag.
Idag har det verkligen känts som höst, blåst och regnat och varit riktigt mörkt. Men lite mysigt tycker jag ändå att det är när man sitter i soffan på kvällen med en filt och tända ljus....
Nu ska jag fortsätta att titta på Kommisarien vid havet, igentligen är det så himla dåligt, men det duger på en söndagkväll, sen ska jag nog krypa in under täcket i sängen, och se på tv där istället.
Godnatt alla glada där ute hoppas att alla haft en mysig helg.
Imorn går lillkillen in i ny vecka, tiden går så himla fort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0