Malin Olvenmo

Landet idag....äntligen fredag

Nu har man vaknat ur sin skönhetssömn. Ska gå upp nu tvätta mig lite och klä på mig, måste äta något innan jag svimmar. Ska hinna sätta på en tvätt maskin också innan jag ska åka och hämta Ida från skolan. Ska bli så skönt att komma upp till landet och bara mysa.
Har skickat en liten överaskning till Cassi och Björn som dem förhoppningsvis får idag. =)
I helgen blir det mys med lilla syster, så mysigt att få vara med henne en hel helg.
Flizan springer runt just nu och busar och leker, jag tror att hon vet vart vi ska idag, packningen står vid dörren.
Nej nu måste jag försöka komma igång, tror inte det blir så mycket uppdatering i helgen, ska försöka hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0