Malin Olvenmo

Lördag med massa shopping =)

Idag vaknade vi åt frukost tillsammans så himla mysigt älskar helger.
Vi hämtade upp Tobbe och åkte till skärholmen och shoppade, jag köpte mig ett par trådlösa mikar till min singstar, kunde inte hålla mig hahaha.
Niklas köpte nya kläder, byxor och tröja, han köpte även ett par nya skor igår =).. det är han värd.
Vi åt god lunch i skärholmen centrum, jag fick ett par jätte söta tofflor av min  älskade sambo så himla söta, nu kommer jag vara så himla fin, på bb när jag går där och vankar med min nyfödda älskling. Dem är så himla söta, nu sitter vi hemma hos oss, och har filmkväll, Tobbe har tagit hit en massa roliga filmer, nu är vi klara med den första nu blir det nästa =) hitills har vi sätt Sex drive, visst det låter som en porrfilm, men det är en komedi med mycket tuttar hahahaha uppdaterar mer imorn.

 

 



mina fina tofflor, ser ut som mysiga vinter skor, men as sköna tofflor.

Märket är Jane norman.

Nu ska jag fortsätta att titta på film med grabbarna i mina nya fina tofflor och min nya rosa morgonrock.
Hoppas alla får en lika mysig lördag kväll som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0