Malin Olvenmo

Måndag morgon, frukost framför tv

vaknade av världens mardröm, va tvungen att ringa älsklingen när jag vaknade, trodde jag hade fött sonen, och att han inte klarat sig, men lillprinsen sparkade till svars som tröst, så underbart....hatar alla dessa mardrömmar man drömmer när man är gravid... men det går över för hoppnings vis =)... Nu sitter jag i min fina morgonrock som jag fått av älsklingen och mina nya fina tofflor och äter frukost, så skönt nu när matlusten har kommit, då behöver jag inte oroa mig, för att lillprinsen inte får tillräkligt med näring =)..... Idag blir det biffstroganoff till lunch, har barnmorskan sagt att jag ska äta regelbundet så ska jag försöka att hålla det också...Idag blir det att fixa det sista här hemma, tvättar lite sängkläder och handdukar.... ska även försöka komma på något gott att laga till middag, jag hatar att komma på sånt.

Älsklingen berättade nått kul imorse, detkommer en spekulant på bilen på onsdag, hoppas hoppas hoppas... vi får väll se om vår bil är av intresse. Jag är inte hemma då jag jobbar men det är väll lika bra att jag inte lägger mig i bilförsäljning. Får se hur det går för älsklingen, han kommerväll gråta blod om han måste lämna ifrån sig bilnycklarna =).. men men han vill ju bli av med den krongliga dyra bilen. Får se vad han hittar för nått nytt sen. Vi har sagt att det inte är så bråttom med någon ny bil. Men när pengarna sitter på kontot så tror jag inte att Niklas kan hålla sig från blocket och ny bil. Det är som jag med nya kläder. =) ska inte klaga.
Nej nu ska jag ta en bad och göra mig iordning inför dagen. kan inte sitta i soffan hela dagen.

Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

tack sötis imorrn är jag i v34 el ja 35 är de ju egentligen.

Vad gör du? vi borde fika nån dag gumman. kraaam

2009-10-26 » 13:46:29 URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0