Malin Olvenmo

Middag

Nu har Mattias kommit han ska äta middag hos oss, det blir panerad röspätta med hemlagad potatismos och remoladsås, så himla gott, varför ska det ta så lång tid att koka potatis, nu är jag jätte hungrig, nu ska vi äta vår första middag vid vårt nya fina bord hihihi....
Känns så sköntnu när man blickar ut över lägenheten och det är så rent och fint, det ända som är kvar är att bära ner de gammla bordet och stolarna i källaren, men det känns som man hinner det. Ikväll blir det väll Idol, om det är nått förstås, tycker att rätt personer att gått vidare, igår va det bäst,
Ikväll kommer Emma hem, efter en kryssning med alla sina vänner, jag hoppas att hon har haft roligt..Hon har nog mycket att berätta när hon kommer hem. Saknar faktist att festa lite, nu när man väntar bebis, till en början saknade jag det inte men nu när det har gått en tid så kan jag sakna det ibland, inte just att supa utan jag saknar att ta ett glas vin i trevligt sällskap. På Lördag blir det fest hos syster yster det ska bli riktigt trevligt, Cassi och Björn kommer på middag först,så då kan vi ha riktig middag vid det fina bordet.  Nu ska jag göra klart moset, sen äta mmmm gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0