Malin Olvenmo

Middagen blev lyckad =)

Nu har jag lagat mat och ätit mig riktigt mätt, Det blev korvstroganoff med ris, riktigt gott, alla åt så jag hoppas att det va lyckat. Nu sitter vi vid köksbordet och pratar en massa strunt, ska väll till Emma eventuellt och se på film, vi ska kanske ha tjejkväll... Det blir Idol ikväll som alla andra kvällar, hoppas att det är bra ikväll. Idag har jag hittat en liten present till åt Emma. =)
Jag är så nöjd att Flizan ligger och sover i sin nya klösmöbel, känns skönt att hon gillar den. Vi har även burit ner allt som ska ner i källaren, så nu är det riktigt fint här hemma.
Jag funderar på om jag ska lägga mig i ett varmt bad, med olja eftersom jag har fått sånn klåda på magen. Men det går nog över. Längtar tills imorn då man får träffa sin kära vän då hon kommer hit på middag med sin karl, ska bli kul och se om Emma blir glad för sina presenter också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0