Malin Olvenmo

Mvc det gick bra =)

Kom dit och det kändes bra fören gångs skull, fick ställa mig på vågen den stannade på 72,8 har gått upp 1,8kg hahah så glad det gåråt rätt håll... Järnvärdet hade stigit och det kändes som en lättnad. Allt va godkänt i sin helhet.. Fick fylla i en nån blankett angående svininfluensa vaccin, bestämde mig för att ta det, det är väll lika bra. Så jag ska dit igen på Måndag och få vaccinet sen ska jag på labb och ta nya järnprover och folsyra prover, som läkaren hade bestämmt, får väll göra det så är alla nöjda =)...det bästa av allt när man får lägga sig på britsen och lyssna på lillprinsens hjärtljud och dem lät friska och tydliga enligt barnmorskan. Hon mätte även magen idag och jag låg jätte bra till enligt kurvan, något högre till och med, så det kanske blir som jag misstänkt en liten pojke i slutet av Januari istället för början av februari. Hoppas på Januari..

Kom hem vrålhungrig och såg på golvet i halen en lapp angående mitt packet, jag blev så arg, här har man gått och väntat i en vecka på packetleverans, så missar man dem just idag, dem har skrivit en gata som det skall hämtas på men vart i sverige den gatan ligger det står det inte. Varför kunde dem inte ringa innan och se så man är hemma, tycker dem att man ska gå hemma dag ut och dag in... Niklas skulle sjusa mig och hämta det packetet, han forskade i vart det fanns nån stans och tydligen så va det i Handen, men tänk om jag inte haft bil, hur hade dem tänkt att jag skull hämta det då... Som tur va hade dem öppet till 19.00 annars hade jag fan slagit in dörren... Nu kan jag få fina naglar igen till helgen, ska väll hjälpa svärmor med naglarna sen kanske min älskade vän vill bli fin hihihi.. nu ska jag äta min risifrutti, och se på tv och vila mig en stund, sen pacak det sista så vi kan åka när niklas kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0