Malin Olvenmo

mys dag med en älskad vän

Åkte till Handen idag för att träffa Cassi, vi åt frukost på fiket, sen gick vi och shopade, vi hade riktigt mysigt, vi har inte träffats på ca 3 veckor, så det va riktigt kul, har saknat henne.
Jag köpte mig ett par virkade grå leggings, jätte mysiga, sen köpte jag ett par over knee strumpor,och en jätte söt virkad eller stickad klänning, så himla söt, nu när det börjar bli höst och mys. Allt passade jätte bra och jag blev jätte nöjd. När vi shopat en bra stund, så satte vi oss på fiket igen, väntade på våra karlar som kom efter sina arbeten och gjorde oss sällskap, vi beslutade att vi skulle åka hem till oss och äta middag tillsammans, blev fisk med kokt potatis och kall sås, jätte gott och jätte trevligt. Jag och cassi satte oss och tittade på unga mödrar, kan inte låta bli att titta på det, hur omogna är dem inte, dem får verkligen danskar att klassas som dumma.
Nu sitter jag och Niklas i soffan och tittar på färjan, jag har precis badat, och niklas har fotat min mage, vi har blivit lite dåliga på det, men nu kommer det lite nya mag bilder. Jag själv och Niklas tycker inte magen växt nått, men nu när man tittar på bilder från v 16 så inser man hur stor den börjar bli. Nu ska vi mysa ner oss i soffan, tills det är dags för sängen.... Jag har haft en underbar dag, så himla kul =)

Magen v24 (23+2)

 





Kommentarer
Postat av: Lindizzz

haha tjockis =P

2009-10-13 » 09:32:08 URL: http://lhildenborg.blogg.se/
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

den kulan va inte liten hehe.

va kul att se dig. nu har jag dryga månaden kvar innan förlossning. hehe kraaam

2009-10-22 » 15:13:35 URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Charlotte - Gravid

vilken stor fin mage du har :)

Grattis till graviditeten.



Kram

2009-11-18 » 00:00:23 URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0