Malin Olvenmo

Mys på landet

Vaknade vid tio idag, kände mig riktigt utvilad, cassi och björn kom in, vi åt frukost allihopa så himla mysigt, kändes som när man va liten då hela familjen va samlad och åt frukost på helgen...Vi bestämde sen att vi skulle åka till valbo och shoppa lite, då det regnade i dag igen så tråkigt med regn regn... Tjejerna åkte en bil och grabbarna en, då vi tjejer va klara först, ja vi tjejer va klara först, det kan man inte tro. Köpte lite småsaker i valbo,och två jätte fina tröjor. När vi kom tillbax till stugan, så började Svärmor med Kalopps som jag hade önskat, jag gjorde naglar på Cassi, dem blev jätte fina, igår fick svärmor fina naglar... åt den goda kaloppsen, sjukt gott, va så mätt så jag trodde jag skulle dö. Spelade sedan det roliga nya sällskapsspelet, vi hade så himla kul, blev tjejer mot killar, grabbarna vann, men vi tog revanch sen hahaha, så sjukt kul, spelade tre gånger på raken man blir helt beroende, nu sitter jag i värmen utanför öser regnet ner... funderat ett bra tag på att kliva in i duschen, men jag vill inte frysa =(... nu blir det mys i soffan med massa gott... så kul när Cassi och björn kommer upp och gör hos sällskap på landet, livar upp stämmningen hahah, skönt att ha en vän som man kännt nästan hela livet, man är inte tvungen att prata hela tiden, så skönt att slippa ta hand om någon, så skönt att dem sköter sig själv...nej nu ska jag sätta mig och vara social, jag hoppas att detta inlägg läggs ut, har inte bredband, eller har mobiltbredband men det är knappt någon mottagning, så har jag otur så fungerar det inte nu, håller tummarna när jag trycker på klar knappen... godnatt godnatt uppdaterar mer imorn när jag kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0