Malin Olvenmo

Nytt i köket

Är så himla glad, igår åkte vi till Jysk och köpte oss ett nytt köksbord med 6 stolar, tror min älskling hade spenderarbyxorna på sig.
Först på dan va jag hos läkaren på mvc, va så arg när jag gick därifrån, måste äta mer, dem tror jag har ätstörningar och att jag är rädd för att gå upp i vikt, men jag äter, men ar ingen matlust,ville ha hjälp med att gå upp i vikt. Måste äta typ hela tiden enligt läkaren, och det är ju lätt nä man mår illa av att bara se mat... jag försöker, fick 2 veckor på mig att öka i vikt, annars så skulle dem eventuellt lägga in mig på opservation. Mötte Emma i handen efteråt, skönt att man inte behövde vara själv i sin ilska, tröst åt på mcdonalds allt för att gå upp nått kilo, Emma va på strålande humör eftersom hon fyllde 20, jag följde med henne på bolaget hon va tvungen att debuthandla hahaha. Jag köpte mig en tröja och ett jätte fint läppglans, kändes bättre efter lite sällskap. Åkte förbi Corina på hemvägen, skönt att få prata av sig, det va bra med henne, tindra va på bra humör som vanligt. Niklas hämtade mig, och vi köpte köksbord, man blir så glad när det blir bra, man e glad när man får hem allt nytt, men varför ska det ta så lång tid att sätta ihop allt, trångt att skruva hatar sånt men det blev jätte fint när det va klart, Då kom det ett problem, min älskade katt flizan började Kloa på de nya tyg stolarna så dem blev jätte fula, men jag fixade det med en nål som tur e för hennes skull, så nu har jag städat och gjort det jätte fint här hemma. niklas är hemma och är helt genomförkyld idag, så han har suttit och slappat framför tven, men nu har han åkte och köpt get off spray så vi kan spaya de nya stolarna innan dem är helt förstörda, hoppas bara att det funkar.

Nu ska jag hänga tvätten och fortsätta att tvätta och fixa, ska försöka äta nått till lunch också så man kanske kan gå upp nått gram hahhaha


Mitt fina köksbord





Så himla fint det blev e så nöjd...

 

Uppdaterar senare vad som har hänt under dagen.... kram kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Guuuud va fint bordet va. Nu blev jag jätte avundsjuk =P

2009-10-01 » 21:05:32 URL: http://lhildenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0