Malin Olvenmo

Redan Torsdag

Hjälp vad tiden går fort, imorn är det redan fredag och helg, känns som förlossningen närmar sig mer och mer för varje dag. Läskigt men spännande, inte trodde jag att tiden skulle gå så här fort. Vad har vi gjort då, igår va vi på Ikea, köpte skohyllor, lampa till lillprinsen, ljuslyktor till sovrummsfönstret, och en massa andra bra att ha saker. Idag när min älskling kommer hem ska han sätta upp allt, ska bli så skönt att slippa den fula hatthyllan. Varför heter det hatthylla, vi lever ju på 2000-talet vem använder hatt, min karl använder det ibland, men han behöver inte en hatt hylla för det. Älskar att få göra iordning här hemma, fått nån dille på det nu, kännder mig jätte stressad, jag vill ha allt på plats innan lillprinsen anländer, om tiden ska fortsätta att gå så fort så kommer drygt 3 månader springa iväg.

Mitt under städningen ringde min svärmor i panik, hon ville ha hjälp med vovvarna, så jag gick ut med dem, dem e inte så svåra att hanskas med, kom hem och dammsög, så nu är det damm fritt här hemma. Har även hunnit tvätta, nu ska jag renbädda sängen med det nya påslakan settet som vi köpte igår, det kommer bli så himla fint. Älskar när man har nya saker.... Men det tråkiga är att man älskar sina nya saker, men glömmer sina gammla som en gång va nya och fina, varför är det så?? allt jag köpt under alla år har jag varit så lycklig och glad över, men bara för stunden, men saker gör verkligen en tjej glad för stunden så säger min karl iallafall, gick som på moln igår när vi åkte hem från Ikea, älskar den affären har aldrig varit där och kommit ut tomhänt, tror ingen jag känner har lyckats med det iallafall. Nej nu ska jag tömma hatthyllan så den kan komma ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0