Malin Olvenmo

Så sliten

Igår va vi hos cassi och björn riktigt trevligt, såg på Idol och pratade, kom hem vid två tiden, så det blev senare än vad vi tänkt. Skönt att hitta på nått utanför ens egna väggar =)
Jag har sovit jätte dåligt inatt, haft svåra sammandragningar och små värkar, vaknat och vridit och vänt mig hela natten, Niklas gick och handlade frukost jag tog ett bad, vart bättre i rygg och mage... nu har jag ätit frukost och sitter och tittar på tv... ska lägga mig och vila enstund. Niklas ska åka till trångsund och hämta bilen, han lämnade den där igår, så han kunde dricka nån öl. Nej nu ska jag fixa lite och lägga mig på sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var så mysigt igår! Men vin är fan inte min grej längre, haha. //C

2009-10-31 » 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0