Malin Olvenmo

Så tråkigt

Nu är morgonen grå och kall, älsklingen har gått och handlat god frukost, drömmde en så hemsk dröm nu på morgonen, va helt förstörd när jag vaknade, fy jag mår fortfarande dåligt, tänk om man kunde tyda drömmar, eller kanske inte för tänk om de betyder nått väldigt dåligt.
Idag blir det kalas kl 14.00 får se om jag hittar nått att ha på mig.
Cassi och Björn kan tyvär inte komma på middagen då dem har blivit sjuka, så tråkigt men helt förståligt, snällt av dem att ringa redan igår =)....
Såg Idol igår hur fan kunde Jon åka ut blir fan besviken på svenska folket, han blev inröstad av folket från början, varför ändrade sig alla, HUr kunde Eddie komma med, noll sång och noll utstrålning, Jon han bara log och va så glad hela tiden, blir så himla arg och besviken, först älskar folket Jon och hatar Eddie, men så snabbt som ögat ändrar sig folk skummt....
Får väll se vem som åker ut nästa gång......
Ska försöka hitta på nått kul nu på dagen, så man inte blir så trött.
Nu kom min söta älskling hem från affären men en stor bukett blommor, och en skvaller tidning, allt för att muntra upp mig. Nu känns allt mycket bättre, kan man ha valt en bättre karl, han kommer bli världens bästa pappa till vår gemensamme son. Älskar Niklas över allt, han förgyller alltid mina dagar, och jag kan inte leva utan honom. Nu ska jag äta god frukost och bara försöka tänka possitivt idag....

 

Jon så söt och sånn utstrålning

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0