Malin Olvenmo

sängen hela dan

Idag blir det sängen, hatar foglossning, igår hade jag så ont att jag inte visste vad jag skulle ta vägen, kändes som benen va på väg ut ur korsryggen, så ont. Älsklingen fixade ett varmt bad åt mig, hjälpte för stunden, han masserade och försökte med allt, till slut somnade jag. Så idag blev det frukost på sängen, ligger och tittar på nyhetsmorgon finns inte så himla mycket annat på tv. Det är väldigt skönt med en slapp dag.
Jag har ingen lust att göra något idag.
Emma och Mattias kom igår kväll och tittade på film vi såg year one, den va faktist rolig men lite väl hysterisk för min smak, men lätt sevärd. Ikväll blir det väll film igen, vet inte vad för film ännu.
Vi ska iallafall fixa bilen när Niklas kommer hem, tvätta den och städa ur den så den är fin imorn när spekulanterna kommer. Niklas pappa har lovat att hjälpa till med att sy förarstolen som sprukit i sömmen, så det blir fika hos svärförälldrarna ikväll, ska väll försöka komma ut på en promenad, jag måste ju röra på mig även fast det gör ont.
Ska även försöka förbereda för middag på lördag, många dagar kvar men vill ändå planera, mamma kommer på middag, kom på igår när jag bjudit henne på middag att det va allhelgonahelgen, så jag ska försöka göra det extra mysigt.
Niklas har planer på attbjuda på plankstek, och det tycker jag verkar som en väldigt bra ide =).... Nej nu ska jag se om jag hittar en film som jag kan titta på och fördriva tiden med.

Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

ja hehe jag bloggar ju egentligen 1v efter så är ju i 35 nu hehe.

jaaa tiden kommer gå snabbt.

föräldrakursen va kanon vi övade andning o massa saker.

vad hittar du på nu? kraaams

2009-10-27 » 17:02:46 URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

oki hehe jag ska bara ligga i soffan nu sov inget alls inatt så är lite slö.

ja lyckA till med bilen o glöm inte vår fika nån dag hehe. kraaam

2009-10-27 » 19:01:24 URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0